تبلیغات
سئو و بهینه سازی سایت - ۴ تحول اصلی در بازاریابی تاثیرگذار سال ۲۰۱۷

۴ تحول اصلی در بازاریابی تاثیرگذار سال ۲۰۱۷

شنبه 23 بهمن 1395 11:25 ق.ظ

نویسنده : مهرنوش فلاحی

از اوایل سال ۲۰۱۶ بود که پیش بینی کردیم بازاریابی اینترنتی و انواع آن در سال ۲۰۱۷ به جریان اصلی کسب وکار‌ها تبدیل خواهند شد. به عنوان یک بازاریاب و حتی کسی که بازاریابی اینترنتی و سایر خدمات مرتبط خود را به افراد متخصص می‌سپارد باید از آینده این بازار اطلاع داشته باشیم. همان طور که سئو در سال ۲۰۱۷۷ تغییرات زیادی خواهد داشت بازاریابی هم  متحول می‌شود تا به موثرترین شکل ممکن بتواند فعالیت تجاری وب سایت‌ها را دستخوش تغییر کند.  با توجه به رشد روزافزون استفاده از این خدمات و ضرورت بهره مندی از بازاریابی موثر تغییر و تحولاتی که در بازاریابی موثر پیش بینی می‌کنیم را می‌خوانید

.

تحولات اصلی در بازاریابی تاثیرگذار

از اوایل سال ۲۰۱۶ بود که پیش بینی کردیم بازاریابی اینترنتی و انواع آن در سال ۲۰۱۷ به جریان اصلی کسب وکار‌ها تبدیل خواهند شد. به عنوان یک بازاریاب و حتی کسی که بازاریابی اینترنتی و سایر خدمات مرتبط خود را به افراد متخصص می‌سپارد باید از آینده این بازار اطلاع داشته باشیم. همان طور که سئو در سال ۲۰۱۷۷ تغییرات زیادی خواهد داشت بازاریابی هم  متحول می‌شود تا به موثرترین شکل ممکن بتواند فعالیت تجاری وب سایت‌ها را دستخوش تغییر کند.  با توجه به رشد روزافزون استفاده از این خدمات و ضرورت بهره مندی از بازاریابی موثر تغییر و تحولاتی که در بازاریابی موثر پیش بینی می‌کنیم را می‌خوانید

.

تحولات اصلی در بازاریابی تاثیرگذار

یکی از متداول ترین شیوه‌ها در بازاریابی تاثیرگذار، بازاریابی از طریق تاثیرگذاران اجتماعی می‌باشد. در این شیوه سرمایه گذار به جای تمرکز روی اکثریتی که شاید هیچ گاه از شیوه‌های بازاریابی استقبال نکنند روی اقلیت متمرکز هستیم که معمولا تاثیر بالقوه ای روی جامعه و افراد دارند.
 برای استفاده از این روش هم یک دلیل کاملا آشکار وجود دارد؛ کاربران معمولا با دیدن چهره فرد تاثیرگذار یا شنیدن نام او اقدام به مشاهده یک ویدیو که در راستای تبلیغات آنلاین ارسال شده است می‌کنند. اقدامی که شاید برای سایر تبلیغات متفاوت باشد و کاربر به سادگی از کنار آن‌ها بگذرد.

حتما بخوانید :   استراتژی های طراحی سایت سئو

رواج استفاده از تاثیرگذاران اجتماعی

بعد از افزایش محبوبیت رسانه‌های اجتماعی تاثیرگذاران اجتماعی یا افراد مشهور و به نام در قلب بازاریابی شبکه‌های اجتماعی قرار می‌گیرند.  برند‌های زیادی بخشی از بودجه خود را صرف مصاحبه‌های تبلیغاتی این افراد تاثیرگذار می‌کنند تا در شبکه‌های اجتماعی دیده شوند. این تاثیرگذارانن یا influencers بستر مناسبی برای بازاریابی را فراهم کرده اند تا ارتباط مستقیمی میان مصرف کننده یا مخاطبان شما و برندتان شکل گیرد.

ایجاد تجارب معنا دار برای کاربران

تجربه کاربرانی که برای برند تعاملی و کاملا ملموس هستند از اهمیت زیادی برخوردار است. از آن جایی که سرویس‌های تبلیغاتی همچون گذشته کارساز نیستند و اغلب تبلیغات توسط کاربران به نحوی حذف می‌شود با استفاده از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی می‌توان تجارت  معناداری را برایی  کاربران رقم زد.

محدودیت‌های استفاده از بازاریابی تاثیرگذار

در کنار روش‌های مختلفی که برای بازاریابی اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ و…وجود دارد بازاریابی تاثیرگذار آن هم به شیوه تاثیرگذاران اجتماعی  کمی محدود است. مهم تر از همه آمار بازدیدی است که هیچ گاه دقیقا مشخص نمی‌شود. برخی بازاریابی تاثیرگذار را مثل راه رفتن در لبه تیغغ می‌دانند؛ هیچ گاه نمی‌توان پیش بینی دقیقی در این باره داشت.


منبع: ۴ تحول اصلی در بازاریابی تاثیرگذار سال ۲۰۱۷




دیدگاه ها : () 




برچسب ها: 4 تحول اصلی در بازاریابی تاثیرگذار سال 2017 ، بازاریابی تاثیرگذار سال 2017 ، بازاریابی تاثیرگذار ،
آخرین ویرایش: شنبه 23 بهمن 1395 11:36 ق.ظ



BHW
پنجشنبه 24 فروردین 1396 06:13 ب.ظ
I pay a visit each day some web sites and blogs to
read articles, except this weblog provides quality based content.
چکاوک خانم
شنبه 23 بهمن 1395 05:33 ب.ظ
عزیزم می دونی چرا بازدید وبلاگت کمه ؟
میخوای بازدیدت رو زیاد کنی؟
یه راه آسون و بدون هزینه واست دارم.
تبادل لینک کن
با وبلاگ من ( چون مخصوص تبادل لینک و افزایش بازدیده )
شراره
شنبه 23 بهمن 1395 12:16 ب.ظ
سلام عزیزم وبلاگ خیلی قشنگی دارید آیا دوست داری وبلاگت را به هزاران كاربر اینترنت معرفی كنید

همین امروز لینك خود را ثبت كنید تا 1000 بازدید رایگان فقط تا آخر سال دریافت كنید
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر