تبلیغات
سئو و بهینه سازی سایت - مطالب اردیبهشت 1396

لیست سیاه خطر جدی در سئو (قسمت دوم)

یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 02:06 ب.ظ

نویسنده : مهرنوش فلاحی

قرار گرفتن در لیست سیاه گوگل، یکی از اتفاقاتی است که اکثر اوقات در اثر اشتباهات ناخواسته توسط افراد رخ می دهد. جالب است بدانید که گوگل روزانه در حال سرچ در میان سایت ها است و هر سایتی که خارج از فاکتورهای قانونی عمل نموده باشد و یا اقدامات غیر متعارف انجام داده باشد را شناسایی و در لیست سیاه خود قرار می دهد. در این مقاله به ادامه راهکارهایی می پردازیم که به ما کمک می کنند تا در لیست سیاه گوگل قرار نگیریم:
۱- وجود صفحات دروازه در سایت
منظور از صفحات دروازه، صفحاتی هستند که وقتی کاربر وارد ان ها می شود، ناخواسته به صفحات دیگر وارد می شود. توصیه می کنیم که حتما مقاله “صفحات چندگانه یا دروازه در سئو” ، را مطالعه نمایید. وجود این صفحات، بدترین فرم سئو کلاه سیاه است که  گوگل به شدت با ان ها برخورد می کند زیرا این صفحات به شدت کاربر را گیج و کسل می کند و در نتیجه یک امتیاز منفی برای سایت به حساب می آید.

لیست سیاه خطر جدی در سئو (قسمت دوم)


۲- تکرار در ثبت سایت
برخی از افراد پس از این که سایت خود را ثبت نمودند، مجدد برای لینک گیری از گوگل، اقدام به ثبت سایت می نمایند ولی اگر بعد از یکبار ثبت سایت، مجدد اقدام نمایید یا گوگل شما را جریمه نموده و به حالت تعلیق در می آورد یا گوگل برای سایت شما در رتبه بندی ارزشی قائل نمی شود.
۳- فیشینگ کردن
بدترین نوع تخلف در سئو، فیشینگ است که به عملی گفته می شود که برخی فراد سایت هایی را طراحی می کنند تا بتوانند به  اطلاعت محرمانه کاربران دسترسی پیدا کنند. این عمل به گونه ای صورت می گیرد که کاربرر متوجه آن نمی شود و در نتیجه به راحتی در آن سایت مرتبط به دام می افتد در این صورت احتمال هک شدن کاربر بسیار بالا است. به همین دلیل گوگل بلافاصله که متوجه این تخلف بشود سریعا این سایت ها را در لیست سیاهه قرار داده و بلاک می کند.
۴- محتوای مطالب سایت
همان گونه که گفتیم استفاده از مطالب جذاب و جدید، بهترین روش جذب کاربر به سمت سایت است ولی لازم است بدانید که اگر از مطالبی استفاده شود که خارج از عرف جامعه است و مسائل اخلاقی را زیر سوال می برد، گوگل سایت مرتبط را در لیست سیاه قرار داده و آن را جریمه می کند.

منبع: لیست سیاه خطر جدی در سئو (قسمت دوم)




دیدگاه ها : () 




برچسب ها: لیست سیاه خطر جدی در سئو ، لیست سیاه گوگل ، لیست سیاه سایت ها ، جلوگیری از قرار گرفتن در لیست سیاه ،
آخرین ویرایش: یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 02:08 ب.ظ

بدون چون و چرا به پروتکل HTTPS مهاجرت کنید

دوشنبه 11 اردیبهشت 1396 02:00 ب.ظ

نویسنده : مهرنوش فلاحی

مهاجرت فقط مخصوص انسان‌ها نیست. تغییر شرایط در محیط آن قدر شدید‌تر از دنیا ما انسان‌ها است که وب سایت‌ها گاهی دفعات مهاجرتشان از ما بیش‌تر می‌شود! اگر مدیر کارکشته‌ای باشید خیلی خوب با این نقل و انتقالات آشنا هستید و می‌دانید تمهیدات امنیتی بهترین ابتکار عملی است که یک سایت از نظر گوگل می‌تواند داشته باشد. از آن جایی که گوگل بیش‌تر از شما نگران امنیت وب سایتتان است از راه‌های مختلف تلاش کرده است مدیران وب سایت را برای تلاش جهت افزایش ضریب امنیتی سایت و از طریق پروتکل HTTPS ترغیب کند.
مثلا در حال حاضر پروتکل HTTPS یک سیگنال مهم در رنکینگ وب سایت‌ها به شمار می‌رود و گوگل تاکید کرده چه قدر مهاجرت به این پروتکل می‌تواند ارزان و ساده باشد. حتی وب سایت‌های HTTP در حال حاضر از سمت گوگل کروم غیرایمن (non-securee) معرفی می‌شوند بلکه کاربران هر چه زودتر از پروتکل قدیمی HTTP به سمت پروتکل HTTPS دل بکنند!
با این حال هنوز هم اما و اگر‌هایی برای این مهاجرت و چگونگی تاثیر آن در سئو وجود دارد. این مطلب شما را برای مهاجرت بدون چون و چرا به پروتکل HTTPS قانع می‌کند.

امنیت با https

امنیت با https

مهاجرت بدون چون و چرا به پروتکل HTTPS


ادامه مطلب

دیدگاه ها : () 




برچسب ها: پروتکل https ، مهاجرت به پروتکل https ، مزایای پروتکل https ، پروتکل https در سئو ،
آخرین ویرایش: - -

مراحل سئو سایت

شنبه 9 اردیبهشت 1396 02:23 ب.ظ

نویسنده : مهرنوش فلاحی

اینکه بدانید مراحل سئو سایت چیست و به طور کلی این مراحل را بشناسید و کار خود را شروع کنید بسیار مهم می باشد و توصیه می کنیم تا به خلاصه این مراحل دقت کنید تا بتوانید به درستی کار خود را در زمینه سئو آغاز کنید و دچار اشتباه بزرگی نشوید. البته  شایان ذکر است که فقط توضیح مختصری برای شروع کار داده شده است.

مراحل سئو سایت

بازبینی سایت

در قدم اول تمام مشکلات و نقاط ضعف و قوت یک سایت باید بررسی شود تا نقشه راه به صورت دقیق و با کمترین اشکال پیاده سازی شود. این بازبینی از کدهای هسته سایت شروع می شود و تا مرحله گرافیک پیش می رود.

کزارش وضعیت سایت

یک گزارش سئو سایت کامل باید در تمام مدت پروسه کار به همراه داشته باشید تا بتوانید با برنامه ریزی طبق آن مشکلات را بر طرف  کنید و همچنین قسمت آنالیز سایت را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

سئو سایت

به یاد داشته باشید که با رعایت پیش نیاز ها و با داشتن صبر می توانید به آنچه که می خواهید برسید. سرمایه گذاری و صبر بلند مدت برابر است با سود و درآمد بلند مدت. ما در این امر به شما کمک خواهیم کرد.


منبع: مراحل سئو سایت




دیدگاه ها : () 




آخرین ویرایش: - -

فاکتور‌ های اصلی سئو محلی در ۲۰۱۷ : نزدیکی به کاربران مهم‌تر است!

شنبه 9 اردیبهشت 1396 02:04 ب.ظ

نویسنده : مهرنوش فلاحی

فاکتور‌ های اصلی سئو محلی در ۲۰۱۷ : نزدیکی به کاربران مهم‌تر است!

هنوز تعطیلات به پایان نرسیده است و شما در جاده‌های سرسبز شمال مشغول رانندگی هستید. هیچ چیز بهتر از یک رستوران با کیفیت خستگی راه را از تن جدا نمی‌کند. پرس و جو از بومیان منطقه برای پیدا کردن نزدیک‌ترین رستوران در مسیر آستارا – انزلی بالاخره شما را بعد از مدتی به نتیجه می‌رساند؛ ولی مگر هنوز هم کسی با وجود جستجو محلی گوگل به تجربیات ضد و نقیض رهگذران بسنده می‌کند؟
یک سال گذشت و هنوز هم گوگل دقیقا مشابه با سال ۲۰۱۶ روی جستجو محلی و تاثیر آن در هدایت کاربران تاکید دارد. همان طور که می‌بینید نقش جستجو محلی در زندگی امروزی خیلی بیش‌تر از آن چه که تصور می‌کنید شده است و مسافت و نزدیکی در استقبال از خدمات توسط جستجوکنندگان اهمیت بیش‌تری دارد.
در این یک سال گوگل تغییرات زیادی را در نمایش نتایج با جستجو محلی ایجاد کرده است که یکی از آن‌ها تغییر نمایه هفت ستونه در جستجو محلی به سه ستونه است.

سئو محلی

سئو محلی

لیستی از فاکتور‌ های اصلی سئو محلی در ۲۰۱۷ را می‌خوانید. این فاکتور‌ها به صورت مستقل روی pack3 و Local Finder یا به ترتیب  نتایج محلی و سپس نتایجی که از طریق سرویس گوگل مپ به دست آمده است صورتت  گرفته‌اند.

فاکتورهای اصلی سئو محلی در ۲۰۱۷

فاکتور‌های اصلی در Local Finder
• کیفیت و اعتبار لینک‌های ورودی به دامنه
• اعتبار دامنه‌های سایت
• گوناگونی لینک‌های ورودی به دامنه
• کلمات کلیدی مرتبط به محتوای سایت
• تعدد لینک‌های ورودی
• نرخ کلیک‌ها
• کلیدواژه‌های جغرافیایی مرتبط به محتوا ( مثلا خدمات سئو در تهران)
• سازگاری وب سایت با موبایل

فاکتور‌های موثر بر pack3

• نزدیکی آدرس درج شده به محل جستجو شده توسط کاربر
• آدرس فیزیکی مشخص در یک شهر مشخص
• اعتبار و کیفیت لینک‌های ورودی به دامین سایت
• نرخ کلیک در نتایج جستجو



ادامه مطلب

دیدگاه ها : () 




برچسب ها: فاکتور‌ های اصلی سئو محلی در 2017 ، سئو محلی در 2017 ، سئو محلی ، سئو ،
آخرین ویرایش: شنبه 9 اردیبهشت 1396 02:07 ب.ظ

انواع پنالتی گوگل (قسمت دوم)

پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396 01:31 ب.ظ

نویسنده : مهرنوش فلاحی

انواع گوگل پنالتی مضر برای سئو سایت شامل:
۱ – Manual penalty
مجازات یا جریمه دستی گوگل چیست و چطور اتفاق می افتد؟
• شخصی از گوگل سایت شما را بررسی کند و متوجه نقض قوانین گوگل شود.
• ممکن است گزارش شما به دلیل نقض قوانین به گوگل توسط فرد دیگری انجام شود.
• الگوریتم های گوگل شما را برای بررسی بیشتر Flag (علامتگذاری) کرده باشند.

انواع پنالتی گوگل (قسمت دوم)


۲ – Algorithmic penalty


ادامه مطلب

دیدگاه ها : () 




برچسب ها: انواع پنالتی گوگل ، انواع گوگل پنالتی ، گوگل پنالتی ، پنالتی گوگل ، جریمه های گوگل ،
آخرین ویرایش: پنجشنبه 7 اردیبهشت 1396 01:38 ب.ظ



تعداد کل صفحات : 2 1 2