تبلیغات
سئو و بهینه سازی سایت - مطالب خرداد 1396

سئو سایت نمایندگی بیمه ایران

یکشنبه 28 خرداد 1396 02:30 ب.ظ

نویسنده : مهرنوش فلاحی

سئو سایت نمایندگی بیمه ایران توسط تیم فنی و تخصصی فست سئو با پشتیبانی بلند مدت انجام شد. مفتخریم  که اعلام کنیم قرارداد طولانی مدت با جناب آقای روزبه فلاحت خواه مدیریت نمایندگی بیمه ایران شعبه جردن در جهت سئو سایت ایشان امضاء کرده ایم تا بتوانیم به مرور زمان کلمات بیشتری را در صفحه اول گوگل قرار دهیم. در حال حاضر این سایت با کلمات : بیمه مسافرتی توریستی رتبه ۴۴ و بیمه ویزای تحصیلی و بیمه مسافرتی تجاری و بیمه مسافرتی اجباری سفارت و بیمه مسافرتی داخل کشور رتبه ۱ و بیمه مسئولیت رستوران رتبه ۲  و بسیاری از کلمات دیگر در صفحه اول گوگل قرار دارد و سعی بر این داریم تا علاوه بر بهتر کردن نتایج کلمات دیگری را نیز به رتبه های دلخواه برسانیم.

سئو سایت نمایندگی بیمه ایران

منبع: سئو سایت نمایندگی بیمه ایران





دیدگاه ها : () 




برچسب ها: سئو سایت نمایندگی بیمه ایران ، سئو سایت بیمه ایران ، نمونه کار سئو ، سئو وب سایت بیمه ،
آخرین ویرایش: یکشنبه 28 خرداد 1396 02:30 ب.ظ

درباره بازاریابی محتوا چه می دانید

یکشنبه 28 خرداد 1396 12:03 ب.ظ

نویسنده : مهرنوش فلاحی

همان گونه که همه ما می دانیم، در دنیای امروز که اینترنت، پل ارتباطی بین تمام نقاط دنیا شده است، لذا چشم پوشی از آن در فعالیت ها و کسب و کارها، تقریبا غیر ممکن است. امروزه برگ برنده در دست کسانی است که بتوانند فعالیت ها و محصولات خود را به تمام دنیا معرفی کنند و این کار فقط از طریق اینترنت امکان پذیر است. راه اندازی یک سایت، با کیفیت و رتبه مناسب، سبب جذب کاربران زیادی به سمت شما می شود و در نتیجه شما در دنیای بیرون بیشتر شناخته می شود. هر فردی متناسب با نوع کسب و کار خود، می تواند یک سایت راه اندازی کند که مهمترین ان ها، سایت هایی است که افراد برای فروش محصولات خود راه اندازی می کنند.

زمانی که محصولی در سایتی معرفی می شود، کاربر کنجکاو می شود که بداند این محصول چیست، چه مزایا و معایبی دارد، کاربردهای آن چیست و چگونه می تواند از آن استفاده کند. مسلما اگر سایتی در کنار معرفی محصول به این سوالات نیز پاسخ دهد، کار کاربر را راحت نموده و از طرفی به نحوی اعتماد کاربر را نیز جلب کرده است. بنابراین صاحبان محصول باید در سایت خود، بخشی را به بازاریابی محتوا اختصاص دهند.


درباره بازاریابی محتوا چه می دانید


بازاریابی محتوا چیست

زمانی که شما محصولی را در سایت خود ارائه می کنید، مطلبی پیرامون جواب تمام سوالاتی که حس می کنید برای مشتریان پیش خواهد آمد را مطابق اصول تولید محتوا در سئو تنظیم نموده و در کنار معرفی محصول، لحاظ می کنید. هدف از این نوع تولید محتوا، معرفی بهتر محصول و جلب بیشتر مشتری برای خرید کالا است. زمانی که کاربر با این محصول روبرو می شود، به صورت رایگان می تواند از محتوای نوشته شده درباره محصول استفاده کند و سپس تصمیم بگیرد که آیا آن را خریداری نماید یا نه. توجه داشته باشید که مطالب باید کاملا به روز باشند و اطلاعات جدید در اختیار مشتری قرار دهند.

مراحل بازاریابی محتوا

قبل از این که به تولید محتوا برای محصول بپردازید باید به چند نکته توجه داشته باشید و مطابق با آن ها اقدام به نگارش کنید:

۱ – ابتدا شما باید مشتریان خود را بشناسید و بدانید آن ها درباره محصول مورد نظر، به دنبال چه اطلاعتی هستند که این کار را با جست و جو در وب سایت های رقبا و خواندن نظر مشتریان می توانید انجام دهید.

۲ – در فروش محصول باید روش های تبلیغاتی مناسبی را در پیش گرفت که یکی از این روش ها، همان بازاریابی محتوا است. زمانی  که مشتری ملاحظه کند که شما دلسوزانه تمام اطلاعات را رایگان، در اختیار او قرار داده  اید مسلما بیشتر به شما اطمینان می کند.


منبع: درباره بازاریابی محتوا چه می دانید

3 افسانه‌ درباره رنکینگ سایت‌ها که هرگز نباید باور کنید



دیدگاه ها : () 




برچسب ها: درباره بازاریابی محتوا چه می دانید ، درباره بازاریابی محتوا ، بازاریابی محتوا ، تولید محتوا ،
آخرین ویرایش: - -

آغاز سئو سایت اورژانس سرویس

شنبه 27 خرداد 1396 01:17 ب.ظ

نویسنده : مهرنوش فلاحی

آغاز سئو سایت اورژانس سرویس توسط شرکت تخصصی فست سئو در خرداد ماه سال ۱۳۹۶ با کلمات مربوط به نمایندگی برندهای لوازم خانگی. بعد از فعالیت های موفق بر روی سایت های microvawefix و wefixitt تصمیم گرفتیم تا برند اصلی شرکت اورژانس سرویس را با کلمات مربوط به نمایندگی برندهای مختلف در حوزه تعمیر لوازم خانگی سئو کنیم. امیدواریم در این زمینه نیز جواب  اعتماد کارفرمای خوبمان را بدهیم و سایتی فوق العاده و برازنده این شرکت را در صفحه اصلی گوگل به نمایش بگذاریم. برای این کار مدت زمان نسبتا طولانی را در نظر گرفتیم تا بتوانیم تمام نیازهای کاربران را پوشش دهیم و بهترین نتایج را به ارمغان بیاوریم.

آغاز سئو سایت اورژانس سرویس

منبع» آغاز سئو سایت اورژانس سرویس




دیدگاه ها : () 




برچسب ها: آغاز سئو سایت اورژانس سرویس ، سئو سایت اورژانس سرویس ، سئو وب سایت اورژانس سرویس ،
آخرین ویرایش: شنبه 27 خرداد 1396 01:23 ب.ظ

با این سه ترفند پاسخ‌های Featured Snippet گوگل را تسخیر کنید

سه شنبه 23 خرداد 1396 01:40 ب.ظ

نویسنده : مهرنوش فلاحی

با این سه ترفند پاسخ‌های Featured Snippet گوگل را تسخیر کنید

 شاید جعبه پاسخ یا Featured Snippet از آن معدود بخش‌هایی باشد که مثل یک دارو شفابخش و سریع‌ اثر وب سایتی را که مدت‌ها است فلج شده و بازدید کمی دارد را به حال و روز اول خود باز‌گرداند. Answer Box دقیقا مثل این است که گوگل بخواهد برای سایت ما تبلیغات سفارشی را به صورت کاملا رایگان انجام دهد.

تنها هزینه‌ای که وب سایت‌ها برای این تبلیغات باید بپردازند استفاده از ترفند‌هایی است که باعث می‌شود گوگل محتوا یک سایت را به رسمیت بشناسد و ساختار آن را با محتوا جستجو شده توسط کاربر متناسب بداند.شما هم می‌توانید در Featured Snippet گوگل سهیم باشید؛ کافی است از سه ترفند زیر استفاده کنید و با محتوا سایت خود Featured Snippet گوگل را تسخیر کنید.

تسخیر پاسخ‌های Featured Snippet گوگل

راه‌های زیر به گوگل کمک می‌کند مطالب سایت شما را برای نمایش در Featured Snippet در نظر داشته باشد:۱٫ تنظیم مناسب ساختار اطلاعات۲٫ نمایش مختصر اطلاعات۳٫ استفاده از کنسول گوگل برای کراول مجدد سایت

تنظیم مناسب ساختار اطلاعات

ساختار یک مطلب باید حاوی بخش‌های کلید زیر باشد تا از دید گوگل پنهان نماند:

۱٫ لیست اطلاعاتی منظم

۲٫ لیست اطلاعات نامنظم

۳٫ متن پاراگراف‌بندی شده توسط نویسنده

۴٫ داده‌هایی که در جدول طبقه‌بندی شده‌اند

۵٫ سرتیتر یا هدینگ مطلباز تمام موارد ذکر شده هدینگ یا سرتیتر‌هایی که برای یک پاراگراف انتخاب می‌شوند بیش‌ترین تاثیر را در سئو سایت دارند.

به تصویر زیر توجه کنید:

featured snippet 1

تمام مواردی که در این تصویر دیده می‌شوند در منبع اصلی به صورت تگ H2 دیده می‌شوند:

featured snippet 2

 جداول هم زبان طبیعی کامپیوتر‌ها هستند و گوگل آن‌ها را بیش از پاراگراف‌بندی دوست دارد. ویکی‌پدیا از بهترین و موفق‌ترین وب‌سایت‌هایی است که در جدول‌بندی محتوا خود خیلی خوب عمل کرده است:

featured snippet 3

نمایش مختصر اطلاعات

وقتی مردم می‌توانند به صورت رایگان از شیر گاو استفاده کنند هیچ وقت کسی فکر خرید گاو به سرش نمی‌زند! وقتی که محتوا سایت شما حاضر و آماده در صفحه اصلی گوگل نمایش داده می‌شود در واقع تبلیغات سفارشی گوگل تبدیل به تبلیغات ضد شما شده است! دیگر کسی نیازی ندارد برای مطالعه اصل مطلب وارد سایت شما شود و پاسخ‌های Featured Snippet گوگل برای او کافی است.به تصویر زیر نگاه کنید:

featured snippet 4

در این تصویر نویسنده همه آن چه که صاحبان حیوانات خانگی برای تنفس مصنوعی حیوانات خود باید بیاموزند را توضیح داده است. با این اوضاع به نظر نمی‌رسد دیگر کسی روی آدرس سایت کلیک  کند!اما در عوض مطلب زیر خیلی زیرکانه کاربر را به سمت مطالعه ادامه مطلب ترغیب می‌کند:

featured snippet 5

استفاده از کنسول گوگل برای کراول مجدد سایتهر چند که این راه دقیقا نمی‌تواند باعث شود وب سایت شما پاسخ‌های Featured Snippet گوگل را تسخیر کند اما با ورود به Google Search Console و از طریق منو  Crawl می‌توان امید داشت سایت در آینده مجددا ایندکس می‌شود.


منبع: با این سه ترفند پاسخ‌های Featured Snippet گوگل را تسخیر کنید

 

شما هم می‌توانید در Featured Snippet گوگل سهیم باشید



دیدگاه ها : () 




برچسب ها: پاسخ‌های Featured Snippet ، ترفندهای پاسخ‌های Featured Snippet ، Featured Snippet چیست ،
آخرین ویرایش: سه شنبه 23 خرداد 1396 02:00 ب.ظ

نگاهی به جنب و جوش حلزون وار جستجو در گوگل

دوشنبه 22 خرداد 1396 12:01 ب.ظ

نویسنده : مهرنوش فلاحی

بر خلاف اکوسیستم نمایش که هزاران برند رنگارنگ در آن آمد و شد داشته‌اند و تکنولوژی‌های بسیاری را در غالب ابزارو وسایل مدرن به انسان تقدیم نموده‌اند بخش جستجو در گوگل در یک دهه گذشته چندان تغییری نداشته است. وقتی که به دنیا موتور جستجو  گوگل و کلیدی‌ترین بخش آن یعنی “جستجو” سر و گوشی به آب می‌دهیم متوجه یک تکرار، حرکتی که تقریبا مثل بی حرکتی است وو  در واقع سکون خاصی می‌شویم.

هر چند که هنوز بسیاری از کاربران از طریق همین بخش “جستجو” گوگل در فضای وب کاوش می‌کنند و این کانال همچنان بهترین و محبوب‌ترین راه تحقیق در جهان است اما هیچ گاه این بخش موضوع داغ و پر تغییری در دنیا نبوده است. باکس جستجو گوگل، سیستم تایپ کلمات و خلاصه رویه جستجو سال ۲۰۱۷ گوگل همان چیزی است که سال ۲۰۱۰ یا قبل‌تر شاهد آن بوده‌ایم!
همین جنب و جوش حلزون‌وار باعث شده این صنعت بزرگ از یک تغییرمهم و قدرتمند در یک دهه اخیر فناوری بی‌بهره بماند: جستجو مبتنی بر کاربران یا همان شخصی‌سازی جستجو برای کاربران!
در این گزارش نگاهی به جنب و جوش حلزون وار بخش جستجو در گوگل داشته‌ایم. نگاهی که نشان می‌دهد گوگل چندان هم که  فکر می‌کنیم بی‌عیب و نقص نیست و در این سال‌ها کمی از غافله عقبب  مانده است!

جستجو در گوگل

بررسی جنب و جوش حلزون وار جستجو در گوگل

دقیقا سال گذشته بود که گوگل با کمی سر و صدا سرویس “تطبیق مشتری” و “تبدیل درون فروشگاهی” را در حوزه بازاریابی موتور‌های جستجو معرفی نمود. این دو تغییر تنها و بزرگ‌ترین تحولات “جستجو” گوگل در این سال‌ها بودند که به صورت خلاصه آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.
تطبیق با مشتری
آخرین تحول گوگل در این بخش یعنی “تطبیق با مشتری” ابزار خوبی برای بازاریابان است تا بتوانند پیشنهادات خود را بر اساس اطلاعات و داده‌های شخص اول ارائه دهند و از این طریق کمپین‌های بهتر و خلاقانه‌تری را راه‌اندازی کنند.
مثلا تا پیش از معرفی این ابزار جستجو عبارت “کارت اعتباری” در گوگل اکثر کاربران را به یک نتیجه واحد و عمومی هدایت می‌کرد؛ اما حالا هر بانک می‌تواند بر اساس CRM یا برنامه مدیریت ارتباط با مشتری خود تبلیغاتش را دقیقا جایی به کاربر نشان دهد که می‌داند بیش‌ترین کلیک را دریافت می‌کند.
نرخ تبدیل درون فروشگاهی
قابلیت بعدی که گوگل برای “جستجو ” بهتر ارائه کرد نرخ تبدیل درون فروشگاهی بود. قابلیتی که نظیر یک حلقه اتصالی فروشنده و کاربر را به هم وصل می‌کرد و به فروشنده این امکان را می‌داد تا دقیقا بداند تبلیغات صورت گرفته منجر به پرداخت درون فروشگاهی شده است یا نه.
کاربرد اصلی این قابلیت‌ها بیش‌تر زمانی مشخص می‌شود که فعالیت کاربران آفلاین است و می‌خواهیم بدانیم ارزش مالی هر جستجو کاربر چه قدر بوده است.


منبع: نگاهی به جنب و جوش حلزون وار جستجو در گوگل




دیدگاه ها : () 




برچسب ها: جستجو در گوگل ، روش جستجو در گوگل ، کارکرد جستجو در گوگل ، نگاهی به جستجو در گوگل ،
آخرین ویرایش: دوشنبه 22 خرداد 1396 12:03 ب.ظ



تعداد کل صفحات : 3 1 2 3